>

♥ Då du log och sa..

♥ Vissa nätter kan jag inte sova.. då ligger jag i min säng och tänker , tänker på saker som jag kanske egentligen inte borde tänka på.. saker som är omöjliga att klura ut..
saker som det kanske inte finns något rimligt svar på.. eller som jag aldrig kommer finna svaret på.. 
ibland tänker jag på personer.. personer som får mej att le .. och personer som har fått mej till tårar.. personer som får mej att känna mej livsfull,lycklig,speciell och unik.. men ibland kommer dom obehagliga tankarna på människor som fått mej att känna mej ensam,instängt,ledsen och arg..
ibland blir jag fruktansvärt arg och irriterad på mina tankar.. det finns ju så mycket fint att tänka på och ändå så tänker jag ibland på det som i mina ögon inte alls är fint..
 
      
 
men varje gång det händer så tvingas jag alltid inse varför jag tänker på det..
om man inte tänker på det negativa obehagliga tankarna så märker man inte hur underbart fiina dom glada tankarna är.. 
tankar är som en gåta.. ett mysterium. ett hopp..
jag vet inte .. men dom finns ändå där .. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Det gick inte att kommentera det tidigare inlägget såå jag kommenterar det här.. Det jag ville säga var att läsarfrukostar är en superkategori som jag tycker att du ska fortsätta med! :D

Svar: Okej , Taack så mycket vad kul att du tycker det, jag blir jätteglad och ska försöka fixa ett till "läsarnas frukost inlägg" så snart som möjligt ;)
None None

2012-08-21 @ 21:25:52
URL: http://lovelybreakfast.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>