>

♥ Det räckte med en mening med några få posetiva ord..

Jag är hemma .. hemma i min vita värld.. det har börat regna.. åh det är så unerbart härligt..
jag var tveksam om jag skulle få höra eller känna sommarregn något mer .. men nu fann jag svaret.. 
det smattrar riktigt hårt mot glasrutan.. och jag mår så innerligt bra.. bara för regnets skull..
 
  
 
jag förstår verkligen inte hur något som regn kan vara så fint..
men med hjälp av mina tankar så har jag funnit ett svar.. när det sommarregnar känner jag mej trygg.. det känns som om inget ont kan hända mej om jag är i regnet..
det är som om det finns en mening.. och regnet ger en tid att klura ut den meningen..
 
 
jag har ont i knät.. jag har haft det ett tag nu .. men inte hela tiden .. därför har jag tränat..
jag är jätte jätterädd att det ska vara någonting allvarligt .. och att jag inte kommer kunna spela fotboll på flera veckor igen.. jag vet att det kan vänta svåra tider framför mej.. jag vill ju spela fotboll .. så hiimla himla mycket..
men just nu finns det inget jag kan göra åt det.. 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>