>

♥ Fullmånens natt..

Det är natt.. en svart natt.. Nej , mer mörkblå natt.. det har varit en solig dag i augusti . och jag har varit med en fin vän.. Vi har ätit gifflar och bakat.. vi har solat och spelat kort.. men nu är klockan lite mer än en timmer efter midnatt .. och jag vet jag borde verkligen sova .. men jag är så sugen på att bara vara .. va uppe mitt i natten

.. kika ut när stjärnorna klär himmelen så fint .. och fullmånen lyser lika starkt som den självsäkraste personen på hela jorden.. jag vill skriva ord .. spela gitarr .. men klockan är för mycket och mina ögonlock vill stänga sej .. Stänga sej för natten så att jag kan se alla vackra drömmar .. så därför säger jag godnatt och dröm sött :)

 

 

 


Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>