>

♥ jag är hemma.. hemma som aldrig förr..

♥ Hej sockersöta varelser ! här kommer en text om en solig  dag  den femte augusti 
 
 
vi säljer fika på sommarens kulturmarknad.. på fikabordets alla kakfat finns det mumsiga kärleksmums,toscoskaka,hasselnötskakor,hallonpaj samt nybryggat kaffe,te och saft..
solen lyser starkt mot mina små lyxmarängers choklad vilket gör att den smälter.. smälter sådär härligt som sommarchoklad brukar smälta..
 
  
 
på kulturmarknaden fans det även loppisfynd,doftpåsar och mycket hemstickade saker..
små små  sockersöta mössor för bebisar.. stickade kläder i alla regnbågens vackra färger..
 
 
bredvid fikabordet hade jag även mitt egna lilla bord med små påsar fyllda med schackrutor,kolakakor,chokladsnittar,lyxmaränger och sockerpopcorn ..
 
 ♥ 
 
 
ja detta var min dag i textformat..
hoppas ni har haft en fin dag !
kramar HaNzA ♥

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>