>

♥ långt bort i horrisonten går någon du inte ser..

Hej Hej Läsare ! Hoppas allt är bra med er .
Något jag ville skriva om idag är biscottis.. Något jag älskar så mycket .. mmmm självklart är det godast att göra dom själva (recept hittar du HÄR) men så  mycket tid hade inte jag i lördags. så då fick det bli några köpta biscottis . och det var ju himla gott. Men något som jag tycker ger det lite extra glans är att lägga sötsaker i fina burkar,skålar eller kakfat.. Jag hade en himla fin glasburk som mamma har köpt .. och där la jag mina små söta biscottis.. och tänk att något så litet ändå kan göra en lycklig, ge en lite vardagslyx helt enkelt .. för varje gång jag kollar på den söta biscottiburken så blir jag lite gladare.. konstigt men fint..
 
 
             
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Hej! tack och detsamma! :) Lust och följas via bloglovin?

2012-08-20 @ 17:05:48
URL: http://sandrrras.blogg.se
Postat av: Emmy

Biscotti är jättegott ^^ Och burken gör dom även lite finare hihi.

Svar: Jag håller med dej :)
None None

2012-08-20 @ 19:59:37
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Fei

Gott det ser ut!
Gillar också glasburkar, förvara mitt godis i glasburk (när jag orkar ta mig till affären) och att de alla färgerna syns det är nästan MAGISKT!

2012-08-21 @ 18:23:11
Postat av: Sigrid

Ser jättegott ut :) snyggt med glasburken ;)

2012-08-22 @ 16:52:53

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>