>

♥ mitt i allt blir mina tankar vackra ..

En decembernatt ...
 
du låg här bredvid mej och jag kände dina varma andetag nudda min frysna hud .. jag såg in i dina mörka vänliga varma ögon.. ingen hade fått mej att känna så här förut .. vi bara låg där tilsammans och tittade och andades på varann .. ingen sa något .. det var tyst .. sådär mysigt tyst .. jag kände på ditt hår och det var sådär lent och mysigt som alltid .. du ler .. plötsligt började jag tänka att där ute .. utanför fönstret går folk och fryser .. folk .. ja folk som bara är folk .. som jag inte känner eller vet om .. det snöar och vintern hade tagit landet med ett hårt grepp .. men jag behövde inte frysa denna kalla decembernatt för jag hade dej .. du spred värme så som ingen annan gjorde .. 
plötsligt hörde jag viskningar från din mun .. 
 
- kom närmre jag fryser ..
- jag är redan så nära som det bara går ..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Vill dy synas inför mina 200 unika besökare? Då kan du nu få en gratis länk. Endast det du behöver göra är att hjälpa mig att vinna. Läs mera här (direktlänk): http://blogofphoto.webblogg.se/2012/august/hjalp-mig-att-vinna.html#comment Jag ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Jag ber även om ursäkt om du fått detta tidigare!

2012-08-28 @ 16:52:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annie

Fin text, fast "frysna hud" stavas "frusna hud" ;-) Fint annars, stavning är inte alltid det lättaste och det där jäkla ordet vill ofta retas.

2012-08-30 @ 08:18:31
URL: http://selain.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>