>

♥ om du vänder dej om lovar jag att glömma dej..

Hej Hej ! ^^ Då var det fredag igen. Tiden går ju så rysligt fort tycker jag. Iallafall så är det ju himla underbart med fredag igen :)
ja , i detta inlägg tänkte jag visa er 2 utav mina blogg-idoler.. jag är mycket intresserad av bakbloggar,frukostbloggar och dröm/dikt bloggar ^^ och självklart gillar jag bloggar med fina bilder :)
men just i detta inlägg tänkte jag visa er 2 frukostbloggar ENJOY ;D 
 
 Morning Dieries ♥
 
en frukostblogg. Den bästa i sverige om du frågar mej. UNDERBARA bilder och bloggen kryllar av kreativa recept.
jag älskar ju frukostar för det går ju verkligen att variera i all oänlighet. vill du testa nya frukostar är detta en perfekt blogg för dej :)
 
 
 
Mitt skafferi 
 
en superduperbra blogg om för det mesta bakning,mat och frukost :)
jättefina bilder ^^ Stephanie delar även med sej utav många goda recept. 
gillar du mat,bakning så är det en blogg du bara MÅSTE kika in :)
 


 
Hoppas ni har fått lite inspiration Ha en härlig Fredag Kram HaNzA :)

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>