>

♥ om henne jag aldrig fick möta..

du sa en dag att hon var en underbar människa.. du log och sa att jag skulle gilla henne mycket..
du berättade att hon var god och vänlig.. en person med fötterna på jorden och ett gott hjärta..
du berättade om dom minnen hon gett dej.. jag såg i dina ögon att du var kycklig när du berättade om henne.. jag såg i dina ögon att allt du sa va sant.. jag så i dina ögon att du verkligen saknade henne..
jag hade verkligen velat träffa henne men hon lämnade oss innan jag ens hade kommit till världen..
kanske var det hon som gjorde dej till den du är .. kanske var det hon som gjorde din barndom så vacker och fin..
jag vet inte .. men vart du än är så vill jag tacka dej ..
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

åh tack snälla:D jag redigerar ljuset i photoscape! fotar med en canon G12!

2012-08-13 @ 17:19:46
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: kornelia

fin blogg, verkligen! :D

Svar: Taack Snälla Du ! :)
None None

2012-08-17 @ 19:03:01
URL: http://korneliias.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>