>

♥ strong is not strong enough ..

det var sent på kvällen .. dagen hade varit lång och jag var trött .. det var mörkt i mitt rum och jag försökte sova..
plötsligt händer det ..!  jag får reda på det .. 
hela min kropp blir stel .. jag blir stum .. inget känns som vanligt .. är det sant ?! .. är det verkligen sant ?! ja , det är sant ...
det tar lång tid väldigt lång tid men tillslut förstår jag .. ingen ljög .. det är bara den hemska kalla faktan som kvarstår ..
 



nu ligger jag bara i min säng och tänker .. funderar .. 
hur gick det till ?.. hur försvann hon.. och hur mår dom som är kvar ..?
jag vill säga till dom som är kvar att ni ska kämpa på och våga sörja.. jag vill säga att ni kommer bli starkare än någonsin efter att ni gått igenom detta .. livet är hårt och för vissa är livet hårdare ... det är inget vi kan bestämma .. inget vi kan ändra på.. händelser inträffar i allas liv hemska som underbara..
 
 
men hur många händelser du än får vara med om så får du ALDRIG sluta kämpa !
 

Kommentarer
Postat av: Katrui.

2012-08-30 @ 17:46:52
URL: http://hidinginacloset.tumblr.com/
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: Taack ! :))
None None

2012-08-30 @ 17:53:52
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Annika

SV: då är det bara att ansöka sig till att studera konditor/bagare :) Själv går jag en vuxenlinje som tar 2 år.

2012-08-30 @ 18:20:11
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>