>

♥ 3 texter..

Man är rädd för att bli ensam.. Bli lämnad kvar..
man är rädd för att förlora människor man älskar..
man är rädd att mista det man äger.. att förlora i ett viktigt spel..
man är rädd för att må dåligt.. Skuggor finns det överallt och kommer alltid att finnas.. Rädslan kommer aldrig fly eller försvinna.. Den kan du aldrig skaka av dej hur mycket du än försöker.. Den sitter i dina tankar och din själ.. Du kan känna dej hjälplös o värdelös .. det kan kännas som att du inte kan göra något åt det,
men en sak kan du göra .. och det är att kämpa emot.
 
 
Lyckan är underbar .. Den sprider sej i hela kroppen och värmer både hjärta och själ...
Lyckan får dej att känna dej trygg,värdefull och underbar..
Lycka är något vi alla söker..
 
    
 
Jag går i min svarta långklänning som jag köpta på lager 157 för endast en 100 lapp.
Jag spelar gittar och sjunger till Melissa Horns vackra berörande sånger...
Jag tänker att jag borde gå ut och sola , men ändå stannar jag kvar i min mjuka säng..
Bara för att jag vill. bara för att jag kan..
dagen passerar och jag sitter kvar i min säng..
Jag drömmer funderar och tänker.. Så som en tjej som jag bara gör för att..
Idag drömmer jag fullt ut och det vill jag fortsätta med.
.
 
 

Kommentarer
Postat av: Judith

är det du som har skrivit dikten?? :o

Svar: Ja jag skriver alla texter och dikter på bloggen :)
None None

2012-08-01 @ 16:42:21

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>