>

♥En svart känsla inombords..

Det fans en tid då jag blev lurad.. Jag såg inte vad ni höll på med.. Mina ögon var stängda framför det jag hatar idag.. Jag känner besvikelse och ilska . Att förändras på så kort stund , att bli en annan jävla människa. Jag hatar det . Jag vill alltid hata det .. Ensam står jag bland folk som tappat greppet om sitt sanna jag.. Jag känner mig hjälplös och hopplös.. Det ända jag vill är att rymma .. Springa ifrån det där som får mej att må dåligt .. Tillslut ser jag ett litet litet ljus i tunneln .. Det är morgonen som är påväg med sitt skydd och den fria känslan.. Jag kryper mot ljuset .. Tillslut är mörkret borta och dimman har blåst bort och jag är fri igen.. Även om dagen är här och ljuset skyddar så gömmer sej mörka minnen i min själ och skräckinjagande bilder i mitt minne.. Och ännu en natt väntar..


Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>