>

♥ Reser bort ett tag .

Hej Hej ! Idag är det SOL och Varma grader ! Härligt Härligt! :)
Idag kommer det gäster hit :) Jag har bakat en tårta och cupcakes som jag snart ska dekorera ! :))
och imorrn mina vänner , då reser jag bort till en komips , och där kommer jag bo till måndag . Ska bli SÅ kul ! :D
Men det kommer bli dåligare uppdateringar på Bloggen . Men ska ta med mej kameran så Bilder blir det iallafall ! ;)
Och glöm inte att ni kan följa mej via INSTAGRAM @browneyesis :)
OJ nu kommer dom snart måste fixa tårtan.. Ja sån är jag .. jag gör alltid saker i sista stund.. HEHE
 
[LumixGF3 Kontrast+färg ©]
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>