>

♥ Frihet och andra fria ord..

Hej Kära läsare ! Idag är jag på Gotland förhoppningsvis i solen med ett leénde på läpparna! ^^
Men jag har ju skrivit några tidsinställda inlägg så att det inte ska bli så tomt på bloggen. ;)
Och idag tänkte jag snacka lite om firhet..
Ja .. vissa stunder/dagar så känner man sig så himla instängd. .. Jag känner så väl igen den känslan.. Man vet inte vart man ska ta vägen vad man ska göra man vet inte vad man villl,om man vill , hur man vill ,  det känns som att man har för lite utrymme... man känner sej helt enkelt vilse.. Och det första du behöver veta är att det är OKEJ att känna sig vilse ibland..
Det gör vi alla i vissa tider.. Och att man bara får accseptera stunden som den är.. Göra det bästa av det helt enkelt. Kanske sätta sej ner glo ut genom ett fönster och samla sej lite.. Våga tänka riktigt ordentligt.. Få ordning på domdär 1000 tankarna som ligger och skaver i huvudet.. Och frömför allt glöm inte att du är FRI ! Fri som den friaste fågeln.. Du och ingen annan väljer dina val.. Du väljer vad du ska säga du väljer dina vänner du väljer dina kunskaper.. Du väljer hela ditt liv.. DU bestämmer vägen och sen vandrar du den .. Det är inte alltid så lätt att välja men man måste iallafall försöka.. Lyssna till ditt inre och agera där utifrån.. Men glöm inte DU är FRI !



Hoppas ni fått lite hjälp och funderingar från mitt inlägg.. Vill nu fråga något finns jag alltid här !
ha Det fiint Kramar HaNzA ♥


Kommentarer
Postat av: Emma ❀ My Inspiration

Vad underbart! Ta dig tid att riktigt njuta och koppla av :)

Svar: Aa verkligen ! Tack snälla du !! :)
None None

2012-06-21 @ 23:24:48
URL: http://myinspiration.blogg.se
Postat av: Sara

Åh. Älskar bilden♥

Svar: Taack !! :))
None None

2012-06-29 @ 18:42:11
URL: http://sarjenelijoh.blogspot.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>