>

♥ Home again

♥ Tjena Tjena !  , Som ni ser enligt rubriken så är jag hemma nu. Har haft en SUPERSUPERBRA/ROLIG/UNDERBAR (m.m) Långhelg ! ^^ , Saknar mina kompisar som jag var me såå hiimla mycket just nu ! Om ni ser detta så en BAMSEKRAM till er ! :) , Jag hoppas att vi kommer kunna synnas flera gånger om under sommaren ! ^^ Vi har haft såå Myysigt ! Gått på promenad (i härligt väder) paddlar kanot , (rodbåten höll på att vällta HÖHÖ) och bara snackat allmänt Tjejsnack . Simpelt och ändå så otroligt härligt ! ^^ Och så har vi ätit en massa såklart ! xO
Vad har ni gjort under Långhelgen ? :)
Är otroligt trött så ska nog inte pladdra på allt för mycket HEHE . Vill bara Tacka så hemskt mycket för en Underbar helg ! ^^ Och visa lite Bilder ! ^^
[www.HaNzA.blogg.se © INSTAGRAM: @browneyesis]
Ha en Härlig Kväll !
Kramar

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>