>

♥ Deep Dye :)

Hej Hej ! Jaa häromdagen prövade jag på "Fake Deep Dye med spray från buttericks. Fick inspiration från Caty och skyndade mej in på buttericks.se och beställde hem en flaska röd spray... Det var dock inte så kul när jag fick reda på att vi hade en Buttericksbutik i stan då jag hade beställt en flaska hem med ganska dyr frakt.. men iallafall så blev jag nöjd när burken kom .
Vad tycker mina gulliga läsare ? :)
 

 Ha en Bra Dag (och lämna gärna en eller 2 komentarer efter dej)
Kram HaNzA ♥

Kommentarer
Postat av: Adine

Snyggt det blev! Du passar i det :)

Svar: Taack Taack ! :)
None None

2012-09-13 @ 11:54:06
URL: http://justbeingmyself.blogg.se
Postat av: Sigrid

Hej det vart jättefint ^^

Svar: Taack Sigrid ! :)
None None

2012-09-18 @ 17:14:05

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>