>

♥ Höstmarknad

Godagens Höstmänniskor ! ^^ Idag har jag varit på höstmarknad hela dagen och är sjuuuukt trött ! Har hjälp mamma med att sälja fika och bakade hela dagen igår. Nog är det kul men oj vad det tar på energin.. men iallafall så var det inte de jag ville ta upp i dagens inlägg , det jag ville ta upp var vad jag hittade på coop häromdan.. Ni vet ju att jag snackade om weetabix i något inlägg tidigare och häromdan så upptäckte jag weetabix mini ! SJUKT sööta och jättegoda ! Perfekt till frukosten :)
 


 
 
Så vad har ni fyllt eran dag med ? :)

Kommentarer
Postat av: Sophie - autophoto

Tack så mycket :D

Jag gjorde den i Gimp och kommer snart antagligen även idag att lägga ut hur jag gjorde den ^^

2012-09-10 @ 17:42:42
URL: http://autophoto.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>