>

♥ Fototävling !!

 
Japp då drar jag igång min FÖRSTA fototävling ! ^^ :DD
det går ut på att fota det finaste fotot som har en relation till "temat". Jag kommer samla in alla bidrag och välja 4 bilder till finalen ! Det är NI som röstar i finalen.
Den som vinner vinner en länkning och att synas i menyspalten i en månad. + att bilden såklart kommer visas i Vinstinlägget. 
Temat är.... ♥DAGDRÖMMAR ♥
Så här gör du om du vill vara med: 
 
♥ välj en bild som har en relation till "tenmat".
♥Länka eller skicka bilden till [email protected] , skriv ned ditt namn och länk till din blogg.
♥ komentera i detta inlägg att du är med.
♥ gör jättegärna ett inlägg om denna tävling.
♥ SPRID TÄVLINGEN
 
 
drar finalister när jag har fått in minst 10 bidrag:) så sprid gärna tävlingen till andra fotointresserade.
ps. du måste ha tagit bilden själv!
 
LYCKA TILL ALLIHOPA ! ^^
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella.

Jag är med! :) Kram

Svar: Jättekul !! ^^ glöm inte att maila ! :)
None None

2012-10-22 @ 14:24:28
URL: http://Tecknat.devote.se
Postat av: thea

kul, kanske är med om jag hittar någon passande bild! :) kul med tävling iallafall!

kram

Svar: Härligt att det uppskattas ! ^^ :)
None None

2012-10-23 @ 19:32:47
URL: http://theaholmqvist.blogg.se
Postat av: Lina

Jag är med! Skickar bild och det efter skolan idag! :)

2012-11-06 @ 06:24:03
URL: http://linakarlstrom.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>