>

♥en januaridag jag aldrig glömmer

för några dagar var jag med om något HELT FANTASTISKT!
jag skulle egentligen åka snowboard på gården.. men när jag gick ner till garaget så såg jag solens strålar som kikade fram genom skogen.. det var så otrooligt vackert så att jag bara inte kunde låta bli att låsa garagedörren och springa in för att hämta kameran.. fem minuter senare stod jag där och bara gapade .. solen var så himla fantastisk! hade aldrig i hela mitt liv sett något så himla vackert.. jag njöt verkligen varenda sekund ! ^^
jag fotade , fotade och fotade. det var som om något hände med mina fingrar jag kunde inte låta bli att trycka på avtryckarknappen om och om igen.. jag tror jag tog typ 500 bilder eller nåt..
det såg ut som i en sagovärld som var för vacker för att kunna existera.. det var verkligen magiskt.. och jag är så himla  lycklig över att jag faktiskt sprang och hämtade kameran..  jag måste säga att dom här bilderna nog är dom bästa jag ahr tagit hittills. och jag är så himla tacksam över att jag fick vara med om en sådan upplevelse.. här ska ni få se! Titta och njut ! ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
nu förstår ni nog vad jag menade ! :)
ha en otroligt fin fredagskväll och sjöt om er kram HaNzA 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack! :))

2013-01-11 @ 21:35:13
Postat av: Johanna Fåglund

Den förra kommentaren var från mig :P Glömde fylla i namn..

2013-01-11 @ 21:35:50
URL: http://stargirlphoto.blogg.se
Postat av: Johanna Fåglund

Sv: Åh, tack! :))

2013-01-12 @ 19:03:39
URL: http://stargirlphoto.blogg.se
Postat av: IIDZ.horses and photo.♥

härliga bilder! c:

Svar: Taack så jättemycket ! ^^ :)
None None

2013-01-20 @ 12:42:52
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Anonym

Superfina bilder:)

Svar: Tack fina du ! ^
None None

2013-01-27 @ 11:29:36

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>