>

♥ Den 1:a augusti då det sommarregnar...

♥ Det är den första augusti.. Hela juli har packat väskan och flytt..
själv står jag kvar i augusti-regnet och tänker..
 
  
 
 ♥ tänker på att sommaren sakta men säkert börjar lida mot sitt slut.. snart är sommardrömmarna över och hösttankarna knackar på dörren.. även om jag kommer sakna sommarregn , blöt varm asfallt , mjukglass i 30 plusgrader,bruna ben och sommarfrihet , sena sommarfrukostar, nätter då jag sitter i min säng och skriver medans jag lyssnar på när regnet smattrar mot fönsterrutan  så vill jag ändå välkommna hösten med ett gott ord..
 
  
tänk alla fina löv jag ska fota.. alla varma tekoppar jag ska dricka ur , gosa in mej i en mjuk varm gosig filt och bara mysa medans hösten står utanför mitt fönster.. skriva höstdikter, börja i min nya skola.. och mycket mycket mer.. det är ju ganska fint med höst ändå ? eller vad tycker ni ? 
kram :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fei

Sommaren gick snabbt men som du så är höst en mysig tid o jag bara läääängtar!

Svar: aa vad bra ! :)
None None

2012-08-02 @ 12:06:25

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>