>

♥ den dagen då vi möttes.. det regnade .. jag tyckte jag såg att du log.

det var en dag i sommriga Juli jag minns... du hade ringt mitt nummer kvällen innan..
jag frågade dej om du gillade att fiska och vips så satt du och jag i samma båt två dagar senare..
jag började fundera och undra.. är det här början på något nytt ? .. kommer något att förändras och isåfall vad ?
vi satt tysta i båten... solen sken och strålarna föll mot våra ansikten..
jag minns att vi böt några meningar då och då .. plötsligt när vi sitter där i båten öppnar sej himmelen och tusen regndroppar faller ner.. det går snabbt och vi är bara på några sekunder genomblöta...
 
       
 
jag minns att vi satt där i några timmar..
vi fick aldrig något napp .. varken på varandra eller på fiskarna.. vi hörde plask hela tiden .. men inte ett enda napp..
tillslut fick vi nog.. vi tog årorna och rodde hem..
genomblöta gick vi tilsammans tilbaka där vi möttes samma dag fast tidigare..
jag sa hejdå och du sa desamma och åkte iväg..
 
 

Kommentarer
Postat av: Judith

Vackert!! <3

Svar: Taack så jättemycket Judith ! :)
None None

2012-08-07 @ 13:53:14

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>