>

♥ Jag vandrar du stannar..

..jag väljer en väg .. min väg.. du väljer en annan väg men mot samma riktning .. jag vandrar och vandrar med vackra melodier i öronen .. jag tänker på något vackert och finner lyckan som strävar emot mej .. plötsligt stannar du .. du orkar inte vandra mer .. du visar med blicken att din väg har tagit slut .. du lägger dej ner tittar upp mot himmelen och önskar att du var där ..  du är vilsen ..du är ensam, du är lämnad.. du ser inte stigen du en gång vandrade på längre .. det är svart framför dina ögon och dina lungor fylls med svarta andetag .. jag ser dej långt bakom mej .. jag har redan gått vidare och märker inte när du stannar .. men nu gör jag det och vänder mej om .. då är det försent ..
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>