>

♥ En Torsdagseftermiddag som denna .

Morsning Korsning ! ^^  Jahapp , Dåe vare Torsdag igen då ! Fredag redan imorgon.. Tiden går rysligt snabbt ! .. Inte alls långt kvar till sommarlov ! Jag har bara en vanlig skoldag kvar !! .. Det känns både Härligt,sorgligt  och märkligt. För jag lämnar ju min klass. Och jag har ju gått med dom flesta sen dagis..
Men nu går jag vidare i Livet mot nya utmaningar ! ..
Ska snart åke och glo lite på lillesyrrans Fotbollsmatch :) , Sen har jag lånat en ny bok så ska försöka läsa lite om jag hittar lusten ;) , Vad ska ni hitta på en Torsdagseftermiddag som denna ?
[Bild från igår] [www.HaNzA.blogg.se INSTAGRAM: @browneyesis]
Ha det Fiint Kramar HaNzA ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Asgrym bild! :D <33

2012-06-08 @ 12:36:40
Postat av: Sara

HAHA. Fröken Orange Stumpa nu också c:

2012-06-09 @ 21:32:50
Postat av: HaNzA

Sara: OFC ! ;D

Sigrid : Taack Vännen ! <3

2012-06-10 @ 12:13:57
URL: http://hanza.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>