>

♥ every step I'm take ..

jag vill göra stunden jag vill vara allt .. det är höst och det börjar bli riktigt kallt.. när jag går på vägen lyssnar jag på veronica maggios skivor och känner hur höstvindarna blåser igenom min kropp.. tänk vad saker kan förändras på så kort tid.. jag är inte längre den jag var för ett år sedan.. nya saker händer och själv försöker man bara hitta kontrollen och hänga med så gott det går.. men det är inte alltid så lätt.. snarare aldrig så lätt. ibland behöver man stanna upp , tänka efter kanske fälla en tår eller flera.. men det är så livets cirkel fungerar.. du kommer aldrig kunna veta saker i framtiden , du kommer aldrig veta vad som lurar bakom hörnet.. du kommer aldrig kunna vara helt säker på vilka personer du kan lite på och inte .. i slutändan har du bara dej själv .. så var rädd om dej och våga aldrig svika  dej själv..
 


 
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>