>

29 JULI 2013

29 JULI 2013
 
Jag skrev nyss 29 JULI det är redan 29 JULI. wow..
tiden går så fort. idag har jag läst inlägg på bloggen från förra året , tjejen som skrev dom känns inte som jag. det känns som en annan person. någon person som är långt borta. jag har nästan glömt henne. men den flickan var ju jag. jag märker verkligen hur jag har förändrats det här året...
förra sommaren var jag extremt känslosam .. jag var så skör .. så ömtålig..
men nu har jag byggt upp mig mera. jag känner mig tryggare i mig själv, inte alls lika vilsen som då.
jag tänker verkligen vilken tur att jag skaffade den här bloggen, för det är så fint att kunna titta tilbaka och läsa om den lilla flickan jag faktiskt var.
Förra sommaren var jag någon som dagdrömde hela dagarna, någon som skrev om allt och inget.. 
den här sommaren har jag nästan glömt bort att dagdrömma, har inte skrivit många rader alls. 
jag har länge pratat om att leva i nuet. jag har alltid drömt om att får leva i nuet. Och i sommar så har jag faktiskt gjort det, fast jag har inte märkt det förns nu när jag väcker gamla känslor och minnen hos mig själv.
Jag har tagit tagen som den kommer och inte tagit något för givet. Jag har hittat min bäste vän hos mig själv och varit rädd om den. 
 
med andra ord jag har kommit över hinder på min livsresa.
något jag ska vara stolt över ! 
 



Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>