>

a girl who wanted to be perfect but lost herself..

a girl who wanted to be perfect but lost herself..
 
Hej Hej ! Lördag här , supermyys  + att min kompis har hittat säsong 2 av en serie som jag är förälskad i. Lyckan gå ju inte att beskriva haha.. 
ja, och himlans fint väder har det ju varit också. Har suttit ute i solen idag och den värmer ju verkligen :) Vårlyckorus ..
iallafall har jag varit sjuk 3 dagar den här veckan så har inte varit i skolan. Då tog jag dessa bilder :)
 

 
 
 
 
hoppas ni gillade bilderna :)
glöm inte att följa mig på instagram @browneyesis och jag har även skaffat en ny men mer info om det kommer i nästa inlägg ! :)
 
sjöt om er kram HANZA♥

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>