>

en vän jag aldrig glömmer.

Hej Hej ! Just nu sitter jag och tittar på Ana Gina show sååå Braaa ! ;)
Jättehärligt med fredag ! Skulle egentligen hängt med en kompis hela dan imorrn men nu ligger hon i 39,8 graders feber så det lär inte bli någonting.. :( verkligen synd hoppas hon kryar på sig !
Har ni några roliga planer i helgen ? :)
 
här kommer två bilder från när jag var med en av mina fina och närmsta vänner Katri . Vi fotade och åt godis och hade supermyys , hade egentligen tänkt att visa er bilderna tidigare men men . nu kommer dom iallafall haha ^^
 
 
 
nu ska jag fortsätta kolla och fixa lite med bloggen ! Ha en supertrevlig helg och sjöt om er ! Kraaam HANZA ♥

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>