>

några svartvita händer

Hej Hej !  som ni kommer märka så håller jag på med små ändringar i bloggen. t.ex headern
jag har också andra projekt på gång som ska bli himla kul att visa er ! ^^ men än så länge kommer det inte bli färdigt på ett tag. så håll ut! :)
 
Tänkte visa några svartvita "mobilbilder" idag. Mobilbilder kan faktiskt bli superfina med lite redigering och en bra mobilkamera :)
 
    

 
 
 
 
 
 
Japp, nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det lite Mindy och Maria ! ^^ Tycker ni om det programmet?
jag är helt fast.. haha tycker dom är så roliga :D
Ha det fint och sjöt om er kramar HANZA
   
 

 

 
 

Kommentarer
Postat av: KATRI

Katt *w*

2013-03-05 @ 20:08:47
URL: http://www.katritilles.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>