>

youreawezome

@youreawezome
 
 
hej hej peepz! ^^
hoppas humöret är på topp ! 
 
idag har jag skaffat ett nytt INSTAGRAM_KONTO. efter att ha kollat på den här videon från www.coffeeworld.se  (så sjukt fin blogg) så har jag inspirerats så himla mycket ! Hon berättar om när hon hade aneroxia och hur hon har förändrats från att ha ångest,panik varje gång hon skulle äta till att le åt de små vackra grejerna i livet. Idag är hon snart frisk och nu vill hon hjälpa andra tjejer som drabbats eller är på väg. 
Och då tänkte att jag vill också hjälpa till , jag vill också bidra med något !  så jag skapade en INSTAGRAMKONTO där jag bara lägger upp peppande bilder.
 
 
ALLA är fina på sitt sätt INGEN ska säga hur du ska se ut. Dagens ideal om hur en snygg tjej ska se ut är så himla SJUK. När jag går in i klädaffärer så ser jag skyltdockor som är så smala som dom som faktiskt är sjuka , det är ju hemskt !
 
Och så sitter det massa bilder på tjejer med platt mage smala ben och putande rumpa, ja benig med andra ord. Jag förstår dom som har kroppar som är smala, det gör jag och dom måste ju också kunna trivas i sig själva .
 
därför tycker jag att det borde finnas smala (inte skelettsmala) och kraftigare "förebilder" eller vad man nu ska säga. för ALLA ska känna sig fina på sitt sätt. Det har vi glömt bort tycker jag. Jag tycker det är för mycket fokus på mage, rumpa, banta .. du kan ändra allt detta men jag LOVAR dej att om du inte trivs med dig själv och är lycklig för den du är så kommer du ALDRIG må bättre iallfall , större risk att du bara mår sämre. 
skulle kunna skriva om det här hela kvällen men jag sätte punkt här.
 
 
 
mitt nya INSTAGRAM-KONTO där just DU är awesome ! @youreawezome så ha en superfin dag och sjöt om er ! ^^ 
  

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

Härlig blogg! :)

Svar: Taack fiina du ! Vad kul att höra ! sjöt om dej :)
None None

2013-04-01 @ 19:44:38
URL: http://annnaiz.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>