>

DIN GATA

Vill ni lyssna på något riktigt BRA?! Då ska ni lyssna på radiokanalen "DIN GATA". Jag lyssnar på den varje dag så fort jag kan. Dom är såå himla störtsjöna ! ^^
Pratar om allt mellan himmel och jord :)
Dom alla har sån störtsjön inställning till livet och det smittar av sig så fruktansvärt bra! ^^
Vill tacka dom för att dom gör mina (och många många fleras) dagar såååhääär mycket bättre!
Mina favvosar är Helen och Juan, störsjöna radiomänniskor båda två. Så ge dom en chans och gå in och lyssna, vad kan du förlora?!
Jag brukar lyssna på podcaster men man kan lyssna live på 100,6 eller på deras hemsida.
 
 
Klicka på bilden så kommer du till deras asfeta hemsida, fullt av klipp och asfeta intervjuver (bla LOREEN)
 
Ha det gött kram HANZA
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>