>

våra fötter är barfota

halloj! ^^
igår så var jag på marknad med en superfin vän! det var hur många marknadsstånd som helst! ^^ Jag tror vi gick 2 vändor på alla fyra håll.. jag är iallafall jättenöjd med mina köp och med vädret. Hoppas jag har blivit lite brunare om benen :) vi åt sushi och åkte hem till min kompis och hon lockade mitt hår :)
jag tänkte visa er vad jag köpte sen i ett annat inlägg (om ni så vill) på kvällen satt jag i soffan och kollade på esc , det var många bitar som var bra själv gillde jag Robin(ofc),Nederländerna,Island,Ryssland och Malta :) 
Nu borde jag dra mig upp och käka frulle,
sjöt om er kramar HANZA


Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>