>

värmen som binder sig runt våra frusna hjärtan

hej hej! ^^
idag har jag haft en riktigt härlig och svettig dag!
Har haft fotbollsturnering med skolan hela dagen. Så stolt att berätta att det var min klass som tog hem det hela :) 
efter turneringen cyklade jag hem och slängde ner fötterna i poolen och läste ur "egoboost" så sjuukt jäkla bra . Börjar verkligen älska denna bok asså! (skriver mer om den när jag har läst ut den) det blir nog inget mer som händer ikväll, fast vem vet egentligen? Kanske sticker jag jorden runt just ikväll. hhaha iaf hoppas ni får en trevlig kväll så hörs vi! ^^ :)

Kommentarer
Postat av: Katri

Avis? Jadå! :)

Svar: haha ! :)
None None

2013-05-28 @ 22:12:24
URL: http://katritilles.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>