>

♥ att såra någon för sitt eget nöje..

du sa dom där hårda orden. . dom orden som  träffade mej rakt ansiktet ..
bara för att skada bara för att såra.. du sa dom BARA för att trycka ner .. jag förstår inte meningen.. jag vill inte förstå den idiotiska meningen.. 
det svider .. jag vill inte höra dom orden igen.. men jag vet att jag förr eller senare kommer bli illa tvungen..
i den värld vi lever i ska jag lära mej att hantera dom orden som sårar och trycker ner mej..
det kommer inte bli lätt .. men världen är som den är idag.. och varför kan jag verkligen inte svara på..
varför människor ska säga saker som får andra att må dåligt.. varför människor ska trycka ner andra för att höja sej själva.. varför det är ett nöje för vissa att se folk som lider..
det kan jag bara inte förstå.
 

Kommentarer
Postat av: Katrui.

Hanna din blogg är underbar ♥

Svar: Taack Katri ! ^^ ♥
None None

2012-08-17 @ 16:49:41

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>