>

♥ den fjärde augusti.. en biolördag med sol på himmelen..

♥ Idag är jag hos en kompis.. vi har sovit i bäddsoffan i vardagsrummet hela natten..
vi låg och viskade om roliga minnen efter klockan hade slagit midnatt.. det var fint och jag kände lyckorus i den svarta natten..
idag står solen högt upp på himmelen och det är varma grader som står i tidningen..
ikväll ska vi på bio .. vi ska se Cockpit och jag hoppas att den ska ge oss ett gott skratt.. :)
 
       
 
det är lördag den fjärde augusti .. och OS är i full gång..
sommaren börjar sakta glida mot sitt slu och snart är det skola igen..
även om jag inte är någon läx-älskare eller plugg-tjejen så ska det ändå bli kul att få börja med lite rutiner igen..
och eftersom jag börjar i en ny skola hoppas jag såklart på att träffa andra fina vänner ..
 
nästa vecka kommer vi ha 3 fotbollsträningar i veckan .
det är underbart och jag längtar redan ..
snart börjar även handbollen åh vad härligt..
men nu ska vi nog ta och stoppa i oss lite lördagslunch i magen..
ha en underbar dag
kramar HaNZA
 
  
[ Bilder från INSTGRAM @browneyesis © ♥ ]
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Var gärna med i Veckans blogg! :D
http://mallemusic.blogg.se/2012/august/veckans-blogg.html

Så här gör du för att tjäna pengar på din blogg, steg för steg - http://mallemusic.blogg.se/2012/april/tjana-pengar-pa-din-blogg.html

Svar: ¨Ja gärna ! :)
None None

2012-08-05 @ 12:06:46
URL: http://mallemusic.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>