>

♥ en dimmig morgon och ett par trötta ögon ..

 
 
 
det är morgon .. tidig morgon .. jag som vanligt vaknar mycket tidigare än planerat och kan inte somna om .. jag går upp och tar några yra steg .. när jag kikar ut genom fönstret ser jag en lagom tjock dimma som  lagt sej ovanför vår trädgård.. den nuddar nästan gräset sådär dimmigt försiktig .. det känns som om tiden fryser och stannar .. det är fint och jag är lycklig .. 
jag är lycklig för att det är lördag .. för att det är en ledig dag och jag är fri till att göra vad jag känner för .. jag har tid jag har dagen i mina händer ..
det som är så fint med lördagar är att jag kan äta långa långa hemgjorda mysiga frukostar ..
mmm
G O D M O R G O N
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>