>

♥ folk säger ofta " du får inte tänka för mycket "

för stunden lyssnar jag på Melissa Horns underbara sångtexter .. dom går rakt in i hjärtat och det är magiskt ..
hennes texter är så annorlunda .. så verkliga .. det är den finaste musik jag kan just nu .. lyssna gärna på min favorit "Mardrömmar" .. den är den finaste sång jag vet för stunden ..
texterna får mej att tänka .. blunda ..  älska och bli rädd .. idag har det varit sol på himmelen .. jag har haft en fin dag .. fredagar mmm så underbara från morgontimmarna då jag öppnar mina trötta ögon tills jag läst klart släckt lampan och somnar i en djup sömn .. 
 
    
 
ibland går livet för snabbt .. folk säger ofta till mej .. " du får inte tänka för mycket "
men om jag inte tänker hur skulle jag då kunna göra bilder av mina syner .. hur skulle jag kunna veta om jag mår bra eller dåligt .. jag kan bara inte stänga av mina tankar . jag är bara en sån sorts människa .. jag är född så och det är något jag vill lära mej accseptera..
 
 
kram ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra♥

Mums med blåbär!! :))

2012-08-26 @ 11:54:22
URL: http://sandrasphotoo.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>