>

♥ några ord om längtan efter hjärtslag..

♥ jag längtar jag längtar jag längtar .. åhh.. vad jag längtar .. jag vill se  dej  ,känna dej ..
jag vill sakna dej varje gång du släpper mej med blicken .. jag vill sakna dej varje gång du släpper mina händer , jag vill sakna dej varje gång du vänder dej om.. 
jag vill le mot dej som den lyckligaste av alla .. jag vill känna i ditt hår sådär som jag sett förut .. jag vill ha dej nära så nära som det bara går ..
jag vill säga till andra .. 
- inget kan skilja oss åt.. och det vill jag mena ..
 
   


 
dom söta mysiga udda kvällarna vill jag uppleva med dej .. dom hårda sorgsna stunderna vill jag att du famnar om mej och säger att allt kommer att bli bra .. 
jag vill ha dej nära .. nära inombords.. jag ska ge dej den värme du behöver och lite till..
jag ska ge dej den trösten du saknar när du är ledsen..
jag ska behandla dej som en bästa vän för livet..
jag ska älska..
 
 
[Bildkälla]

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Kommentera "Jag är med" här (http://gottagetdown.blogg.se/2012/september/veckans-blogg.html) för att vara med och tävla.

2012-09-29 @ 14:31:25
URL: http://gottagetdown.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>