>

♥1:a advent. tårar rinner känslor brinner.

1:a advent. tårar rinner känslor brinner.
snön ligger så vackert vitt ovanpå sommarens frusna gräs.
jag vaknar..får en känsla utav  att allt inte är somd det ska.
känslan hade rätt
ensam och drömmande .. jag måste måste klara va detta här och nu .
jag gick ut mötte solens strålar som så himla vackert reflekterades i dom vackra iskristallerna som vi kallar snöflingor.. de drog upp mina mungipor en aning och fyllde mitt inre med hopp kärlek och lycka.
att något så litet som en lite kort promenad ut i naturen kan förändra det inre så snabbt, enkelt , ömtåligt och vackert.
allt kan inte vara vackert hela tiden och saker blir inte alltid som man har tängt sig.. men om vi inte lär oss i nuet kommer vi aldrig lära oss att hantera de stunder då det gör ont.. kanske kommer jag aldrig lära mig. kanske lär jag mig imorrn..
en sak är säker .. om jag verkligen vill och bestämmer mig för det så kommer läran aldrig att kunna komma undan mig.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Fin bild :)

Svar: Tack Tack ! :)
None None

2012-12-05 @ 18:15:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Karin - trattoria

Hej! Du är en av vinnarna i min tävling om coops kokbok - grattis! Kan du maila dig min adress så skickar jag boken till dig. Kram Karin

Svar: Åh GUD va kul ! ^^ Skickar min mailaddress till din mailaddress ! :)
None None

2012-12-06 @ 06:53:27
URL: http://trattoria.nu
Postat av: Anonym

Hej! Vill du vinna en iPad Mini? Det enda du behöver göra är att skriva om en hemsida, så är du med och tävlar om den! Hittills ingen jättestor konkurrens! Anmäl dig här: ---> http://www.tourn.se/13ecf38626f22b16ff16a534284d6f24

2012-12-06 @ 12:12:25

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>