>

♥ när jag ler igen

hej hej :)
1:a december . Ja , vad ska man säga ? Underbart,USCH,JAA!,FAAN! man får väl tolka det hur man vill helt enkelt. Jag ÄLSKAR snöö iallafall ! ^^
Jag och syrran åkte snowboard på gården idag . hahah kunde bara inte vänta tills vi åker till fjällen. Snön bah 
"KOM KOM KOM !! KOM OCH ÅK SNOWBOARD PÅ MIG NUUUU!"
och vet ni vad? DET GJORDE JAG! 
iallafall så gick jag upp ganska tidigt och fotade idag ! :D har verkligen inte haft tid med något som hör kameran till men idag så var det JAG som gick ut och fotade .
ja , vad ska man säga ? MAN BLIR JU SÅ HIMLA GLAAD när solen lyser och snön gör min värld så himla ljus !! Jag känner att jag blir så himla mycket GLADARE,PIGGARE och TREVLIGARE hehe..
nu ska jag kika på årets första julkalender ! :)
Hoppas ni haft en suverän dag ni också !
Kram HaNZA :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>