>

♥ jag sitter i ditt knä .. precis som när jag var liten..

♥ Hej Hej ! 
Idag var det meningen att jag skulle sälja fika på en loppis med en kompis.. Därför så bakade jag hela dagen i förrgår och halva dagen igår.. Men tydligen så gjorde jag det mest i onödan för när jag tittar ut så öser regnet ner :( USCH vad det är irriterande när man har planerat något också blir det REGN och FÖRSTÖRT.. i vanliga fall så älskar jag sommarregn men jag ville inte ha det just idag ! 
Men det bestämmer ju tyvärr inte jag så att istället visar jag några bilder på bakverken ;D
Hoppas ni gillar dom ! ^^
 
 
 
[ Kakor Foto:HaNzA © INSTAGRAM: @Browneyesis]
 
Ha en Fin Dag Kramar HaNzA ! :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Så fina bilder!

sv: Tusen tack för dina fina ord! vad glad jag blir! Jag fotar med en Finepix s8000fd från fujifilm :)

Svar: Okej. Coolt ! :)
None None

2012-07-15 @ 20:18:19
URL: http://louisedahl.blogg.se
Postat av: Nora

Fint!

Svar: Taack såå Mycket ! :)
None None

2012-07-27 @ 11:58:42
URL: http://norasblogg.wordpress.com

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>