>

♥ SOMMAR

♥ Jag har legat på stranden och tittat på vågorna..
♥ jag har varit mej själv och ingen annan..
♥ jag har vågat känna sorg och glädje..
 
 
♥ jag har ätit glass & godis för att det är gott..
♥ jag har läst och läst tills boken tagit slut..
♥ jag har inspirerats..
 
♥ jag har fotat me glädjen i själen..
♥ jag har lekt lika livfullt som ett 3 årigt barn..
♥ jag har svettats med ett léende på läpparna..
 
♥ jag har spelat Fotboll  & Handboll me stor glädje..
♥ jag har solat och faktiskt blivit brun..
♥ jag har tänkt på dej..
 
 
 
♥ jag har ätit jordgubbar i sommarvärmen..
♥ jag har plockat smultron hemma i min trädgård..
♥ jag har åkt spårvagn i Göteborg..
 
 
♥ Jag har saknat dej..
♥ jag har hatat dej..
♥ jag har älskat dej..

Kommentarer
Postat av: SMACK MAGAZINE

Hej! Gud vilka fina bilder du tar, dessa var riktigt somriga och härliga.

Du får ej ta detta som spam eller liknande, men vi har precis startat vårt nätmagasin för tjejer Smack Magazine, och vi har just nu två tävlingar uppe, en där du kan vinna fransserum, och en veckans blogg tävling. Vi ska även skaffa en webbshop och ett roligt skönhetsprojekt som du kan läsa mer om under fliken Beautybox på vår sida.

Hoppas du mår bra, ha en fortsatt trevling sommar.
Mvh Anastasia

Svar: Taack !! :) Vart kan jag hitta dom tävlingarna då ?
None None

2012-07-09 @ 18:14:20
URL: http://smackmagazine.blo.gg/
Postat av: idioternai

Sjukt fina bilder blir riktigt inspirerad och får sommarkänslor :D

Svar: Taack så Jättemycket ! Va bra att jag får inspirera dej ! :)
None None

2012-07-10 @ 15:40:12
URL: http://nattstad.se/idioterna

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>