>

♥ om att möta någon i vardagen .. om att möta någon mitt i dagdrömmandet..om att möta så underbara ögon..

♥.. Jag såg dina ögon.. dom såg så snälla ut.. Du pratade om något som var långt borta ..ändå ville jag lyssna..
Jag hade aldrig kunnat drömt så långt bort..men du fick mej att nuet glömma..du fick mej att fortsätta drömma..Plötsligt trycker någon på en stoppknapp och jag inser att slutet är nära..Jag ger dej en sista blick sen försvinner jag bort från dej..
Vi ses nog aldirig mer igen.. och jag kommer nog aldrig kunna kalla dej min vän..
Men tack för mötet..för att jag fick se dej.. för att jag fick le mot dej..


Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

vad tycker du om nya blogg.se? :) bra eller dåligt? kram

Svar: Det känns ju ovant eftersom man vänjt sej me den andra men jaa, Det måste ju ske ändringar så ;)
None None

2012-06-15 @ 14:22:30
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>