>

♥ Om Humlor Fiina Känslor och Sommarregn..

♥ Hej Fiina Ni ! Hoppas ni har en Braa Lördag ! ^^ Själv började jag min dag TIDIGT på morgonen med en varm kopp vatten med citron,socker och salt i. Det är min kompis som säger att det är Bra för halsen. Tänkte att det är väl värt att testa eftersom min hals in är helt på Topp.
Sen åkte jag iväg i regnet på Jubeliumsdag med B Ä S T A  Fotbollslaget. Vår förening fyller 10 år idag ! :)
När jag kom hem landade jag i sängen och läste en tidning full av inspiration och sen drog jag ut med cykeln på våra små lantvägar med kameran i cykelkorgen.. Och vad härligt det var ! ^ det var inte sol , inte min födelsedag och inte Julafton .. Men jag hade ändå en sån Härlig känsla i kroppen ! Jaa.. Det var sommarrus jag kände ! .. Och efter en stund bestämde jag mej för att stanna och Fota på några Lila blommor och då när jag sitter där med kameran i handen så kommer det först en humla, sen en till och en till och Plötsligt är det 3 humlor framför  min kameralins och jag blir Överlycklig ! Nu ser jag min chans att få fota sommarens underbara lilla insekt ! Så jag fotar på hur länge som helst .. det kändes som att jag skulle kunna sitta där hur många timmar som helst.. Tiden hade för en gångs skull stannat..
Här är en utav Bilderna som jag blev riktigt nöjd över ! :) Kommer flera bilder !! Men jag har lite problem med uppladdningen just nu. Men hoppas att ni gillar denhär iallafall ! :)
 
 
Somsagt så har jag lite problem me (den Jädra) uppladdningen just nu så ni får Glo på en Bild så länge så kommer det flera sen !
Ha en Braa Lördag och Ät mycket Godis ! Kramar HaNzA ♥
Trackback
RSS 2.0
>