>

... Ta en stund att fundera....

Jag har vågorna strömma mot land..
Jag känner fötterna nudda sammetslen sand..
Jag blundar  och tänker för en stund ... Jag tänker att just nu är jag stark just nu mår jag bra.. Ingen vet vad som händer imorgon.. Ingen vet vad som händer  i framtiden... Och ingen vet när döden faller in..
Jag sluter mina ögon och njuter... Efter en lång stund öppnar jag dom igen och jag börjar undra.. Vad är det med havet som gör att man mår så bra ? .. Vad e det med havet som gör att man känner sej så fri.. Ett helt år har varit fullt av svarta stunder men nu just nu ser jag ljuset i det mörka ..Ljuset fyller mins ögon ljuset fyller min själ och jag mår bra .. Vad händer imorgon vad händer om en stund ?.. Ingen vet .. Och just därför tänker jag nu njuta uttav känslan av frihet...

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>