>

♥ Du Finns i mina Drömmar..Finns jag i dina ?

♥ Tjabba Tjena Hallå !
Jag kunde bara INTE slita mej ifrån Datan imorse det första jag tänkte på när jag vaknade var BLOGGEN BLOGGEN BLOGGEN ! HIHI , Men jag antar att det är så när man har nystartat en Blogg.
Jaha .. Dåe var det Fredag igen dåe ! Jag tycker Dagarna går rysligt fort nu för tiden !
Idag ska vi åka på en Speciel Träff (a litle Bit secret) men det ska bli SJUUKT kul ! Och jag har längtat aslänge ! Typ i Flera månader ! Jag ska träffa en kompis som jag inte träffat sen i sommar ! ^^ Har saknat henne SÅÅÅ mycket ! Ni anar inte hur mycket jag har saknat henne!
Men vi kommer att åka på Eftermiddagen så jag hinner göra lite saker innan. Jag tänkte baka ! :) Men får se vad det Blir! .. Sen tänkte jag mej att jag skulle ta mej ut en tag också .. Får se om det blir springa,fotorunda, eller vanlig promenad. Ja det visar sej iallafall ! :)
[www.hanza.blogg.se © INSTAGRAM: @browneyesis]
Ha en Finn Morgon Kramar ♥

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>