>

♥ En Bra Taggad Känsla..

Hej Alla Sjöna Bönor !

Hur har eran dag varit ? Kristi Himmelsfärd är Jue faktiskt inte varje dag !..
Men dag Började såhär:
Jag gick upp och bakade LingonLimpa :) Så Hiimla Gott mitt Favoritrecept Just nu ! Så himla saftigt och Gött ! Och så är det så fruktansvär enkelt ! Kan lägga upp Receptet senare . (om ni vill)
Sen så kom det en kompis hem till mej och vi Fotade (en MASSOR) i mitt Rum. Eftersom det bara är vita väggar utan möbler så blev det en Perfekt Fotostudio ! :)
Sen var det dags för Match och Idag kände jag mej RIKTIGT Taggad ! ^^ (Trots att vi var senaoch mamma hade tvättat min matchtröja så den var alldeles blöt HÖHÖ)
Men Matchen Gick Bra Tycker jag vinst me 7-1 :)
Här kommer Några bilder från Fotostunden me JOSSE .
HOPE YOU LIKE IT ! ♥
[www.hanza.blogg.se © INSTAGRAM: @browneyesis]

Ha det BRAA kramisar

Kommentarer
Postat av: Josse :D ♥

Älskar våra bilder! ;) <33

2012-05-17 @ 21:23:02
URL: http://jozzesfoto.blogg.se/
Postat av: HanZa

Jag Me ! :))



2012-05-18 @ 07:11:29
URL: http://hanza.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>