>

♥ Idag på vägen hem från "vår Resa" så stannade vi hos min kära moster ! Och så gick vi (i solen 18+YEY) till en trädgårdsmässa..Ja, det var jue mycket blommor och Hantverk också.. Inte min ShoppingForm men ändå att gå me mamma och hennes syster är rätt fint på något konstigt okej sätt . :) 
Och Vet ni vad jag hitta ?! BRÄNDA MANDLAR ! ^^ YuMMiE ! Älskart ! ♥
Sen gick vi Tilbaka och käka lite Glass o sola me fötterna i gräset :).. Vissa stunder är sånnadär stunder dåe det inte finns några Problem ! Denhär tiden var en sån stund. Problemen kopplas lixom bort. Hjärnan säger lixom Don't Worry...Be HAPPY!
Och jag älskar just DEN känslan ! ^.. Men jag önskar att den kom oftare ! Har ni känt likadant ?.. (och så är jag så glad över mina fina vänner som jag vet finns där och jag finns där för dom. När som helst var som helst! .. Det viktiga för mig är inte att ha många kompisar .. nej det viktiga för mig är att ha kompisar som man vet inte sviker som man vet ställer upp och som man har sådär kul me som man bara kan ha me Fiina vänner..Nästan inget kan slå det.. dom stunderna är värda guld)
Ja, Nu vet ni att det kan komma sånna här Tankeinlägg också.. Ibland behöver man rensa hjärnan lite . Och att göra det me fingrarna på ett tangentbord kanske inte är HELT fel ändå ?..

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>