>

♥ Hello Cookie!

♥ HejsVejs ! , Hoppas ni alla mår Bra ! Själv är Humöret på T O P P ! :D , Jag har varit ute och på Promenad me mamsen och Taget en Joggingrunda också GÖTT GÖTT ! + att jag fyllde min morgon me Bakning ! , Jag har jue berättat förr att vi ska åka Bort idag och då tänkte jag att jag skulle baka lite till alla och bjuda ! Det är perfekt när man ska träffa "många" personer för då kan man baka Jättemycket så att man vet att allt går åt . :)
Det blev Chokladsnittar Goda som ATTANS ! .. Man kan inte hålla sej ifrån varken degen eller kakorna. Men finns det något bättre än NYGRÄDDADE kakor ..Precis när man tar ut dom ur ugnen That Moment !^^
Iallafall Här kommer Bilder ! ^^ Och om ni ska baka dom VARNING man kan bara inte låta bli att stoppa dom i munnen..HÖHÖ
[www.hanza.blogg.se © INSTAGRAM: @browneyesis]
Ja , Nu Ska jag nog packa lite och sen Drar vi YEEY ! ^^ ..PS. Jag hörde att det skulle bli 20+ på Söndag HUR UNDERBART ?! ^^
Ha en Riktigt Sjöön Eftermiddag Kramar

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>