>

♥ Stockholm

♥ Hej Hej Leverpastej ! (HÖHÖ)
I detta Inlägg är Temat : S T O C K H O L M ♥ , Där var jag I Fredags på en Weekend me Familjen ! :)
Det var gryymt Mysigt och precis lite lagom sådär ! .. Vi åt på en Italiensk Resturang , Gick på Teater och Shoppade. Och vad tror ni att jag tyckte var det BÄSTA ?!...Jo FRUKOSTEN ! HAHA Jag vet det låter säkert sjuukt men ni skulle bara veta vad jag ÄLSKAR Hotellfrukostar ! ^^ Vet inte varför har gjort det sen jag var lite tror ja. Hah..
Iallafall här kommer Bilderna TEMA S T O C K H O L M ♥
[www.hanza.blogg.se © INSTAGRAM: @browneyesis]
Det Var Det Temat ! Glöm inte att Hålla Utkik ! För jag Lovar Det kommer Fler ! ^^
Om det är något speciellt ni undrar eller har Tips om Bloggen så SKRIV ! :) , Jag är ju nybörjare på blogg.se så det skulle vara jättegulligt om ni Vile Hjälpa mej me några sjöna tips eller så. Eller så länkar ni bara era Bloggar så kan jag hämta inspiration från dom!
Ha det FiinT Kramisar

Kommentarer
Postat av: ▲ L I N D A

sv: kul att du är med i dagens blogg, jag säger till när jag har lottat en vinnare :) lycka till!



allt bra?

2012-05-18 @ 12:44:48
URL: http://xiaos.blogg.se/
Postat av: HaNzA

Ja , Tack ! :) , Jo Allt e Bra ! Sj dåe ? ^^

2012-05-18 @ 13:52:43
URL: http://hanza.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>