>

♥ kanske kanske

ibland funderar jag på vad vi människor egentligen bryr oss om .. idag är det mest Data,pengar,kläder,mobil som är i CENTRUM. men det finns ju så himla mycket mera att bry sig om.. t.ex barn i andra länder,svält,mobbning .. samtidigt kan man inte bry sig om allt för att man är bara en människa en enda av flera miljoner och jag tänker att jag som människa aldrig kommer kunna ändra på hela världen för så är det.. men jag kan ändå önska bry mig och hoppas..
mitt lilla jag kanske inte räcker tll till att ändra hela världen men att jag bryr mig är ändå en viktig grej som kan göra skillnad och om alla på hela jorden skulle bry sig så skulle det ju göra STOR skillnad. desto flera desto bättre .. lite flummiga funderingar sådär en Lördagskväll..
 
nej men idag har jag spelat Handbollsmatch och ätit lunch på stan med en vän . Det va fint. :)
konstigt nog har det kännts som om det varit söndag hela dagen. hah
vad har ni gjort idag då?
 

Kommentarer

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>