>

om att det är få dagar till jul..

 
 
åh.. åh.åh.. klockan tickar och julen smyger sig allt närmre och närmre.. väntar fortfarande på dom underbara stunderna då vi spelar carolas julskiva och hela köket doftar av bullar och knäck till julmarknaden den 1:a advent..
det allra bästa som finns är just jul tycker jag .. eller egentligen dagarna innan jul då man går och väntar och väntar .. äter choklad från kalendern och kikar på svtB's barnkalender ..
då mamma hänger upp julstjärnorna i fönstrena pappa hänger upp belysningar i buskarna och jag sitter inne med min syster och julpysslar med glitter och lim ..julen gör en verkligen til ett litet litet barn igen .. så underbara traditioner .. jag älskar verkligen julmusiken med alla bjällror och magiska toner .. jag älskar att hela staden lyser av belysningar och att varje butik har en julgran med julkulor och glitter .. jag älskar att gå och handla juklappar till en underbar släkt och underbara vänner .. jag älskar att julbaka med mamma och syster ..om jag ska beskriva julen med ett ord så måste jag säga MAGISK!
 
bilder ifrån http://weheartit.com/
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbara bilder!

Svar: Taack så jättemycket ! ^^ :)
None None

2012-11-22 @ 15:23:34
URL: http://frommercury.blogg.se/

komentarer♥:

Namn? :) ?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg kanske?:

Vad har du för tankar som du vill dela med dej av?:

Matbloggstoppen
Trackback
RSS 2.0
>